Naudinga - straipsniai
Žalinga - straipsniai
Energija - straipsniai
Lietuviška - straipsniai
Įdomu - straipsniai
Poilsiui - straipsniai
Greitos nuorodos
Prenumerata e-paštu
| Gėrimai saugo nuo vėžio |
|
|
|
|
Gandas ar teisybė - spręskit patys Amerikos tyrinėtojai atrado sensaciją: gėrimai saugo nuo vėžio. Netgi gerdamas vandenį žmogus gali riziką susirgti vėžiu sumažinti iki 80 procentų. Kas mažai skysčių geria, padidina vėžio riziką. Taip pat ir kiti tyrimai patvirtino stebuklingą vandens galią. Buvo nustatyta, kad vandens trūkumas sukelia kraujo apytakos, svarbių organų aprūpinimo svarbiais mineralais ir vitaminais, deguonimi bei hormonais sutrikimus. Kadangi kūnas pirmiausia aprūpina smegenis, pirmiausia nukenčia gynybinių ląstelių gamyba kraujuje. Rizika susirgti vėžiu didėja. Kas antras žmogus geria per mažai arba neteisingai. Jeigu geriame pakankamai, pageriname savo imunitetą 50 procentu per 4 savaites ir sumažiname per puse riziką susirgti vėžiu. Konkrečiai kūno apsauga nuo vėžio atrodo šitaip: 1. Geriausia yra gerti vandenį, kuriame yra kuo mažiau angliarūgščių bei mineralų, nes toks vanduo yra lengvesnis, jis sugeba kuo daugiau kenksmingų medžiagų sujungti ir išplauti. 2. Pasirinkti vandenį, kuriame yra kuo mažiau nitratų( ne daugiau nei 10 mg į litrą). Buvo nustatyta, kad nitratinis vanduo gali padidinti galimybę susirgti skrandžio ir pūslės vėžiu. 3. Gerti mažiausiai 2-3 litrus vandens per dieną. Šis kiekis sumažina per pusę galimybę susirgti žarnyno ligomis. Išvada: kas įvairias sultis po truputi ir daug vandens geria, gali galimybę susirgti vėžiu sumažinti iki 80 procentų. Trumpai: 1. 6 stiklinės vandens per diena sumažina pūslės vėžio galimybę per pusę. Kiekviena sekanti stiklinė atima sekančius 7 procentus. Kas antras žmogus virš 40 metų geria per mažai. Pasekmė yra ta, kad kūno dalelės gali 45 procentus mažiau skysčių išsaugoti, ląstelių kokybė ir apykaita sublogėja ir didėja ligų rizika. 2. Natūralios obuolių sultys neutralizuoja nuodingas medžiagas. USA studijos parodė, kad su savo ekstremaliu natūralaus vitamino C kiekiu( 180 kartu stipresnis nei sintetinis), obuolių sultys gali vėžį sukeliančias molekules neutralizuoti. Tai yra ypač svarbu rūkantiems, nes kiekviena cigaretė atima iš organizmo 30 mg vitamino C. 3. Kas pastoviai geria geriamą jogurtą ar kefyrą, padidina reguliariai virškinimo encimus. Susireguliuoja rūgščių gamyba ir sumažėja galimybė susirgti skrandžio bei stemplės susirgimais. 4. Arbata geriantys gyvena ilgiau. Kas išgeria 14 puodelių žalios ar juodos arbatos per savaitę, sumažina vėžio ar širdies infarkto galimybę 44 procentais. Jeigu geriate tik retkarčiais, sumažinate apie 28 procentais. 5. Pienas saugo nuo krūties vėžio. Piene esanti Lino-leno rūgštis sustabdo vėžinių ląstelių augimą krūties srityje. 6. Raudonas vynas sustabdo vėžio auglius. Jau seniai žinoma, kad raudonas vyras saugo ir nuo širdies infarkto. Kas nemėgsta vyno, gali pasirinkti raudonų vynuogių sultis. Užtenka 1 stiklo per dieną. 7. Pomidorų sultys-stebuklingas ginklas. Jos neleidžia vėžiui įsitaisyti ypač prostatoje bei plaučiuose. Mokslininkai pataria išgerti 1 stiklinę per dieną. 8. Šeivamedžio sultys yra ne tik geras ginklas nuo peršalimų, bet ir nuo vėžio, nes turi labai reto seleno. Užtenka išgerti 2 šaukštus šių sulčių, kad užpildyti seleno rezervus. 9. Kiviai apsaugoja kepenis bei plaučius. Patartina suvalgyti po 1 kivį kasdien.
|
Komentuoti
Pasaulyje dabar (gimsta, miršta, apilėšia, degina kurą...):
Reklama
Parduotuvė
Vėjo jėgainės, saulės baterijos,saulės kolektoriai...
Telis
698 49990
268 5121
Jasinskio 17 Vilnius

http://vejojegaines.info/













